L'EXECICI FÍSIC I LA SALUT (4t d'ESO )

Ja podeu descarregar els apunts de la salut i l'exercici físic, els quals fan referència a la relació que hi ha entre aquests dos conceptes i a la forma en que hem de realitzar l'activitat física per tal d'obtenir beneficis a nivell de salut.

LES QUALITATS MOTRIUS (4t d'ESO)

Aquests dies estem treballant les qualitats motrius (coordinació, equilibri i agilitat) amb les cordes, aquestes qualitats evidentment es poden "entrenar" i millorar, la idea és anar augmentant classe a classe la dificultat dels reptes. A continuació vos he deixat els apunts de les qualitats motrius.

EL BÀSQUET (3r d'ESO)

Ja teniu adjuntat l'arxiu amb els apunts sobre el bàsquet, recordau que a més de tota la informació que pugui haver escrita, també heu de tenir en compte lo que es va anar comentant a les classes.

LA SESSIÓ D'EF (2n d'ESO)

A continuació vos he penjat els apunts referents a la sessió d'Educació Física en els quals es resumeix les seves parts, els seus objectius, característiques i altres aspectes que ja hem trballat al llarg de les classes i que heu de saber.

EL BÀDMINTON (3r d'ESO)

El bàdminton és un esport de raqueta en el qual s'enfronten dos jugadors (individuals) o dues parelles (dobles). Els jugadors o parelles se situen en les meitats oposades d'una pista rectangular dividida per una xarxa. Els jugadors han de copejar el volant amb les seves raquetes perquè aquest creui la pista per sobre de la xarxa i caigui en la pista del jugador contrari. El punt finalitza quan la ploma toca el sòl. Per a un alt nivell de joc, aquest esport requereix resistència aeròbica, força i velocitat. També és un esport tècnic, amb altes exigències de coordinació i habilitat amb la raqueta. Teniu més informació important als apunts.

ARTICLE 2 (4t d'ESO i Batxillerat)

Ara ja podeu descarregar el segon article, al igual que amb l'anterior, hi ha una doble feina, per una part fer el comentari al quadern de classe i per altra banda entendre de forma molt clara el contingut de l'article ja que vos ho demanaré a classes En aquesta ocasió la temàtica no és tan general com l'anterior, ja que tracta sobre els esports que darrerament estem treballant a les sessions d'Educació Física, esper que vos resulti interessant.

ARTICLE 2 (2n i 3r d'ESO)

Al igual que amb l'article anterior, en aquest cas haureu de fer el comentari al quadern i llegir i entendre l'article ja que vos ho demanaré a classe. Evidentment, cada vegada els articles seran més específics i els haureu d'entendre millor. Ja podeu descarregar l'article.

ARTICLE 1 (2n i 3r d'ESO)

De forma periòdica vos adjuntare un article, el qual haureu de llegir de forma que entengueu perfectament el seu contingut ja que per una banda haureu de contestar a unes preguntes a classe, i per altra haureu de fer un comentari al quadern de classe. Aquest comentari haurà d'estar raonat, haureu d'aportar la vostra opinió personal damunt la temàtica, resumir en una frase el sentit del text, raonar la idea que l'autor vol transmetre, donar exemples concrets sobre el tema, etc. Ja podeu descarregar el primer article.

ARTICLE 1 (4t d'ESO i Batxiller)

A continuació teniu adjuntat un article, el qual heu de llegir, comprendre i fer un comentari  del mateix al quadern de classe. Evidentment aquest comentari haurà d'estar raonat, per una part haureu d'aportar la vostra opinió personal damunt la temàtica, resumir en una frase el sentit del text, raonar la idea que l'autor vol transmetre, etc. A més, a classe es faran preguntes damunt aquest article que haureu de respondre correctament.

ASPECTES TÀCTICS DELS ESPORTS COL·LECTIUS (2n d'ESO)

A continuació vos he adjuntat l'esquema dels esports col·lectius, en el qual explica quin sentit tenen a nivell tàctic aquests esports. Com sempre, no només es tracta de copiar l'esquema al quadern de classe, sino que també ha de quedar estudiat ja que al pròxim dia de classe es faran preguntes damunt aquest.

A més com ja hem dit a classe, al llarg de les properes sessions treballarem la tàctica dels esports col·lectius mitjançat diferents modalitats esportives que vosaltres haureu elegit. Per votar, només heu de fer un comentari en el qual indiqueu el vostre nom i curs (sense això no servirà el comentari) i digueu quin esport vos fa més ganes practicar. les opcions son les següents:
- Futbol.
- Handbol.
- Hockei.
- Volei.
- Ultimate frisbee.
- Colpbol.
- Indiaca.
- Goalball.

Segurament hi ha alguns esports que no coneixeu i no havieu sentit parlar mai d'ells, vos ànim a que abans de descartar-los cerqueu un poc a internet i tengueu una idea de quines son les seves característiques, ja que a vegades els esports menys "clàssics" ens poden aportar moltes més coses que els que ja coneixem.

EL KIN-BALL (4t d'ESO)

Aquest esport alternatiu, practicat amb una pilota gegant, va neixer en Canadà amb la finalitat d'eliminar els individualismes en l'esport i fomentar la interacció positiva i la cooperació entre els membres de cada equip. La dinàmica del joc i el seu reglament fan d'aquest esport una eina molt útil per desenvolupar la coeducació i l'assoliment d'èxits des dels primers moments de joc. A continuació vos he penjat un vídeo on podreu observar els detalls d'aquest esport.